پیام تبریک شهردارسرایان به مناسبت هفته دولت

به گزارش روابط عمومی شهرداری سرایان، مهندس مطلبی پور شهردارسرایان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت طی پیامی بیان داشتند: هفته دولت فرصت مغتنمی پدید آورده تا در کنار تقدیر و تشکر از تلاش های دولتمردان و مسؤولان و مدیران ، زحمات بی دریغ کارمندان نیز گرامی داشته شود.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بی شک هفته دولت فرصت مغتنمی پدید آورده تا در کنار تقدیر و تشکر از تلاش های دولتمردان و مسؤولان و مدیران ، زحمات بی دریغ کارمندان نیز گرامی داشته شود . تلاشگرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه در مسیر تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران گام بر می دارند .

 باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، اینجانب به عنوان خادم مردم از حمایت های استاندارمحترم  استان خراسان جنوبی ،مدیر کل محترم دفترامورشهری،فرماندار ومعاونین محترم شهرستان سرایان و کلیه همکاران دستگاههای دولتی و عمومی که تلاش آگاهانه ی خود را پیش از گذشته معطوف رشد و بالندگی و توسعه شهرستان در زمینه های اجرایی ، عمرانی ، اجتماعی ،فرهنگی و … نموده اند ، تقدیر و سپاسگزاری نموده و برای آنان از درگاه حضرت احدیت بهروزی ، سعادت و سربلندی مسئلت می نمایم و از درگاه خداوند سبحان خواهانم که سالی پرتلاش به میمنت سخت کوشی و خستگی ناپذیری شما عزیزان قدم های اساسی در رفع مشکلات مردم در جای جای شهرستان برداشته شود .

رضا مطلبی پور

شهردارسرایان