💠 با حضور فرماندهی پلیس راهور استان برگزارشد.

جلسه هم اندیشی درخصوص رصد موضوعات ومشکلات ترافیکی درشهرسرایان

به گزارش روابط عمومی شهرداری سرایان ، صبح امروز 18/09/1399 سرهنگ عباسی فرمانده محترم راهور استان خراسان جنوبی به همراهی جناب سروان محمدی ، جهت بررسی و برنامه ریزی مسائل ترافیکی درشهرستان،  در شهرداری سرایان حضور یافتند.

دراین جلسه جناب سرهنگ  عباسی بیان داشتند : رصد موضوعات ترافیکی در این منطقه نگاه ویژه ای می طلبد و هماهنگی بین مسئولان لازم است.

ایشان افزودند: ارتقای سطح خدمات راهور در اولویت کاری ماست و ارتقای فرهنگ ترافیک و سلامت جامعه از مهمترین وظایف ما که طبیعتا موجب کاهش تصادفات رانندگی می شود.

 

مهندس مطلبی پور  در ادامه در خصوص اهتمام در انجام امور تصریح کرد: خدمت رسانی مطلوب به مردم جزء وظایف اصلی و ذاتی مسئولین شهرستان است و تمام تلاش و همه همکاری ها باید بیشتر شود چرا که بحث زندگی و نجات جان افراد در میان است.

شهردارسرایان با تاکید بر ضرورت گسترش خدمات ترافیکی به منظور ایمن‌سازی ترافیکی معابر شهری ابراز امیدواری نمود که با تلاش تمامی همکاران حوزه های فنی و عمرانی ، حمل و نقل و ترافیک منطقه شاهد ارائه خدمات ترافیکی هر چه بیشتر از نظر کمی و کیفی در سال 1400 در حوزه استحفاظی شهرسرایان باشیم .

جناب سرهنگ عباسی  درادامه جلسه  اقدامات شهرداری سرایان را از نظر ارائه خدمات ترافیکی مطلوب و عملکرد این منطقه ازجمله  ارائه خدمات ترافیکی اعم از خط کشی ها ، نصب تجهیزات ترافیکی ، احداث سرعتگاه ها و اجرای پروژه‌های اصلاح هندسی را قابل قبول دانسته و از مدیریت شایسته شهرداری سرایان ،مهندس مطلبی پور وحمایت ایشان در این خصوص قدردانی نموده و شهرداری سرایان را از این نظر موفق معرفی نمودند .