نهضت آسفالت درسرایان ادامه دارد

به گزارش روابط عمومی شهرداری سرایان عملیات ترمیم و لکه گیری معابر شهر در دست اجرا می باشد.

مهندس مطلبی پور شهردارسرایان بیان داشت؛ با توجه به درخواستهای مکرر شهروندان و همچنین گزارشات کارشناس شهرداری مبنی بر ترمیم آسفالت معابر بر آن شدیم تا اجرای لکه گیری و آسفالت مناسب خیابان ها و معابر شهر که یکی از خواسته های شهروندان از شهرداری است را آغاز کنیم . این امر می تواند در رفاه و سهولت آمد و شد ساکنان و وسائط نقلیه آنها تاثیر زیادی داشته باشد .

درادامه مسئول خدمات شهرافزود؛ حفاری های گسترده طرح های مختلف دستگاهها از جمله آب، برق ، گازو مخابرات در چند سال گذشته که به دلیل خدمات رسانی بهتر این دستگاهها به شهروندان صورت گرفته است و در بعضی موارد عدم ترمیم صحیح کنده کاریها سبب تخریب آسفالت و ایجاد حفره هایی در سطح معابر شده که این ناهمواری ها سبب ایجاد خطراتی برای شهروندان شده است . وجود چاله های متعدد در معابر فرعی و اصلی سبب ایجاد منظر بصری ناخوشایندی هم برای ساکنان و شهروندان گردیده است .دفع آبهای سطحی منازل مسکونی شهروندان به معابر از دیگر دلایل تخریب آسفالتها خصوصا در بافت قدیم شهری است که این امر عمر آسفالت را کم کرده و سبب تخریب آن در مدت زمان کوتاهی میشود.

لذا ما خواهان آن هستیم که در بحث دفع آبهای سطحی بویژه در محلات ، مردم بیشتر یار و همیار ما در حفظ آسفالت معابر و پاکیزگی کوچه ها و نهایتا سلامت خود باشند .

مهندس مطلبی پوردر خاتمه رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری دانست وبیان داشت؛ از دستگاههای اجرایی و خدماتی که تمام تلاش خود را در خدمت رسانی به شهر و شهروندان انجام داده اند تشکر نموده وامیدواریم  بتوانیم با همکاری و مشارکت ،همه حفاریهای انجام شده در سطح شهر را مدیریت نموده و با اقدامات مفید و سازنده زمینه آسایش و رفاه تمامی شهروندان را فراهم آوریم .