مهندس مطلبی پور شهردارسرایان طی پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) وسالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

        ✍️به گزارش روابط عمومی شهرداری سرایان،مهندس مطلبی پور شهردارسرایان طی پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) وسالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است: 👇👇

 

🏴🏴بسم الله الرحمن الرحیم

 ایام فاطمیه، روزهای حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت، حضرت زهرای مرضیه (س) و روزهای غمباری است که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی زنان عالم به سوگ می نشینند.

 

باید گفت که شهادت حضرت زهرا (س) تنها واقعه ای تاریخی نیست؛ بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است.

 

پیروی و اطاعت از رسول خدا و حامی ولایت و امامت امیر المؤمنین(ع) درس مهمی است که آن حضرت، به جهانیان داد تا انسان راه سعادت و نجات را در پیش گیرد چرا که هر کس به ریسمان ولایت تمسک جست، بی تردید راه حق و حقیقت را برگزیده است.

شهادت هنر مردان خداست و همواره هستند مردانی که این مسیر نورانی را طی نموده تا به وصال یار برسند. سردار سرافراز "حاج قاسم سلیمانی" از پویندگان این طریق پرافتخار بود که تاب جدایی از قافله شهدای گلگون‌کفن اسلام را نداشت و به دیگر شهیدان جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس پیوست.

اینجانب فرا رسیدن سالروز شهادت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا (س)وسالگرد شهادت سردار عالیقدر «حاج قاسم سلیمانی » را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی)و مردم شهیدپرور شهرسرایان تسلیت عرض نموده و توفیق همگان را در راستای آرمانهای بلند حضرت امام راحل (ره) از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

 

رضامطلبی پور

شهردارسرایان