در طرح استقبال از نوروز 1400 شهر باید آراستگی و نشاط ویژه ای داشته باشد

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری سرایان، مهندس مطلبی پورشهردارسرایان در جلسه داخلی که با حضورتمامی پرسنل شهرداری در خصوص مجموعه اقدامات اجرایی طرح استقبال از بهار 1400 در سطح شهر سرایان، گفت:

با توجه به شیوع بیماری کرونا باید تدابیری اندیشیده شود که اقدامات امسال حوزه های  خدمات شهری وفضای سبزوتاسیسات در تمامی سطح شهربا رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به نحو مطلوبی انجام و اجرایی شود.

 

🔹مطلبی پور با تاکید براین که درصددیم با انجام این مجموعه اقدامات در سطح شهر سرایان و در راستای رفاه حال شهروندان عزیزمان به شهر شادابی و نشاط دوچندان ببخشیم، تصریح کرد: نگهداشت مطلوب شهر سرایان اولویت ما در حوزه خدمات شهری است .

🔹وی در ادامه با ذکر این نکته که در طرح استقبال از نوروز 1400 شهر باید آراستگی و نشاط ویژه ای داشته باشد، اظهار کرد: برای ایجاد زیبایی بصری در سطح شهر سرایان؛ 6عددالمان تاپایان سال اجرا،جانمایی ونصب خواهد شد.

 

🔹مهندس مطلبی پور به نهضت درختکاری در اسفندماه اشاره کرد و در ادامه گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته نهضت درختکاری و کاشت نهال در دستور کار است .

 

🔹مهندس واله معاون شهردار سرایان تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا باید تجهیزات بوستان ها شامل المان های پارکی، ست های ورزشی، سرویس های بهداشتی، سطل های زباله و نیمکت ها و...  به شکل مستمر و روزی چندین بار همانند گذشته ضدعفونی شود.

🔹وی تاکید کرد: رسیدگی به وضعیت نورپردازی ها ، سرویس های بهداشتی،ست های ورزشی و به طور کلی پیرایش شهری در دستور کار قرار گیرد.