قدردانی از زحمات شهردار سرایان

به گزارش روابط عمومی شهرداری سرایان، امروز صبح در نشستی صمیمی که به مناسبت روز کارمند، با حضورریاست محترم شورای شهرسرایان و تنی چند از مسئولین واحدهای شهرداری ، درمحل دفتر شهردار برگزار شد ، از زحمات مهندس مطلبی پور، شهردار سرایان، تقدیر به عمل آمد.

زینبی رئیس شورای شهرسرایان در این دیدار با تبریک این روز به شهردارشهر و دیگر مسئولین، اظهار داشت:  این روز فرصتی مغتنم است تا از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری قدردانی و تجلیل به عمل آید.

زینبی گفت: بحمدالله با عنایت به تجربه و درایت مبرانه مهندس مطلبی پور و تلاش خالصانه و صادقانه تمامی کارکنان و پرسنل واحدهای شهرداری، انشاالله شاهد رشد و پیشرفت روز افزون شهرداری سرایان، باشیم.

درادامه مطلبی پور نیز ضمن تشکر ازحضورایشان درشهرداری افزود:همۀ ما سعی وتلاش خود را درجهت  توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرسرایان ،در حفاظت وصیانت از حقوق شهروندی ورضایتمندی آنان را خواهیم نمود.

وی بیان داشت:  شهروندان فهیم سرایانی افق های وسیعتری از خدمات و توسعه های عمرانی را برای شهر سرایان به نظاره نشسته اند و امیدوارم با  وجود مسئولین واحدها و کارکنان و پرسنل خوبی که در تک تک واحدهای مختلف شهرداری برای بهسازی و زیباسازی مبلمان شهری و پیشرفت و توسعه عمران و آبادانی سرایان کمر همت بسته اند، این مهم بسادگی تحقق یابد. انشاالله...