بازدید میدانی شهردار سرایان از پروژه های عمرانی

به گزارش روابط عمومی شهرداری سرایان؛ مهندس مطلبی پور شهردار به همراه رمضانی مسئول حراست و ذوالفقاری مسئول دفتر فنی و عمرانی شهرداری ،صبح امروز از پروژه های عمرانی در دست اقدام شهرداری در نقاط مختلف سطح شهر بازدید و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفتند .                                                       

بر اساس این گزارش در ابتدا از روند اجرای پروژه احداث  کارخانه شن شویی شهرداری بازدید شد و در ادامه از پروژه تکمیل میدان صنعت و پارک گفتگو بازدید نمودند.

مهندس مطلبی پور در جریان این بازدید بر نظارت دقیق پروژه های عمرانی و همچنین کیفیت خدمات دهی به شهروندان تاکید کرد و گفت: خدمتگذاری و ایجاد رضایتمندی در بین شهروندان باید سرلوحه کار مجموعه شهرداری سرایان باشد.

شهردار در حاشیه این بازدید ،تسریع بر روند پیشرفت پروژه ها را تاکید و گفت: سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های عمرانی از خواسته ها  و اولویت های کاری منطقه می باشد ولی این بدان معنا نیست که در کیفیت سهل انگاری شود و رعایت شاخصه های کیفی مد نظر قرار گرفته نشود .

وی افزود نگاه کارشناسی همراه با دقت وسرعت می تواند موجب افزایش اعتماد عمومی شود که نتیجه آن حرکت به سمت توسعه و احیای شهر و منطقه خواهد بود و باعث بوجود آمدن فضای بهتری برای شهروندان خواهد شد.

مدیریت شهری ، ضمن ابراز رضایت از تلاش و زحمات مجموعه عوامل شهرداری بخاطر رسیدن برخی از پروژه ها در دهه مبارک فجر و همچنین در راستای پیشرفت عمران و آبادانی شهر، افزود: الحمدلله این پروژه ها روند عملیاتی را بخوبی طی کرده و تا کنون طبق زمانبندی، مراحل تکمیل را سپری کرده است. به زودی برخی از پروژه ها به بهره برداری می رسد و به یاری خدا در آینده نزدیک شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.شهرداری تمام توان و امکانات خود را برای پیشرفت شهر بکار گرفته و با تمام توان، فعالیتهای عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال می کند و در این راستا ازهمراهی و همکاری تمامی شهروندان تشکر می نمایم.

مهندس مطلبی پور درادامه بیان داشتند : با توجه به اینکه شهرداری ارگانی خودگردان و مردمی است و درآمد آن از محل وصول عوارضات مختلف محقق می گردد، از شهروندان محترم درخواست می نمایم تا با پرداخت به موقع عوارضات مربوطه اعم از نوسازی، صنفی، مجوزهای ساختمانی، تفکیک و ... شهرداری را در اجرای پروژه ها و ارائه خدمات بهتر و مطلوب به شهروندان یاری نمایند.

وی تأکید نمودند که ارائه خدمت بهتر و مطلوب به شهروندان در گرو منابع درآمدی شهرداری بوده و هر میزان درآمد شهرداری بهتر و مطلوب تر باشد قطعا خدمات ارائه شده نیز بیشتر و مطلوب تر خواهد بود.