بمناسبت روز خبرنگار مراسم تقدیر و تجلیل از اصحاب رسانه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری سرایان :امروز پنجشنبه 16 مرداد  99 ، خبرنگاران فعال حوزه خبر در شهر سرایان بمناسبت روز خبرنگار با حضور در شهرداری سرایان مورد تقدیر شهردار قرار گرفتند.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری سرایان ، مهندس مطلبی پورشهردارسرایان ضمن تبریک دهه امامت وولایت و روز خبرنگار به اصحاب رسانه و خوش آمدگویی و قدردانی از خبرنگاران حاضر در جلسه، یاد شهید محمود صارمی را گرامی داشت و افزود: هر خبری که نوشته می‌‌شود، چراغی است که در شبستان حیات فردی و وجدان جمعی جامعه افروخته می‌‌گردد تا واقعیت، یعنی تصویر شفاف درستی‌‌ها و راستی‌‌ها و کژی‌ها و ناراستی‌ها، بیشتر و بهتر در دیدرس و قضاوت مخاطبان قرار گیرد. ارزش زحمات و تلاش شما بقدری بالاست که با چنین مراسماتی قابل جبران نیست. سختی ها و مرارت های کار شما بر هیچ کس پوشیده نیست و رسالت شما بزرگواران در اطلاع رسانی و آگاه نمودن جامعه بسیار ارزشمند است. ایشان بر وظیفه و رسالت سنگین خبرنگاران از جمله آزادگی و وامدار نبودن خبرنگاران به افراد و جناح ها، تاکید کرد وبیان داشت : خبرنگاران باید با تلاش خود باعث انتقال اخبار و گزارش  های شهر و شهرستان در راستای تنویر افکار عمومی شوند.

 

این مقام مسئول بر رابطه ی دو سویه ی خبرنگاران و روابط عمومی شهرداری تاکید و خاطرنشان کرد:خبرنگاران می توانند با همدلی و همکاری با مجموعه ی شهرداری در انتقال نظرات و انتظارات به حق شهروندان نقش کلیدی ایفا کنند. و ما امیدواریم که با رسالتی که بر عهده شما قرار دارد در پی انتقال حق و نقاط قدرت و توانمندیها و ظرفیت های آشکار و پنهان شهر، ما را در انجام وظایفمان یاری کنید و اخبار منطقه را به گوش افراد وانتقادات وپیشنهادات مردم رابه گوش ما برسانید. 

  در پایان شهردار به رسم یادبود از خبرنگاران فعال شهرسرایان با اهدای لوح تقدیر و تشکرنمودند.