1402.png

پیام مهندس اسماعیلی شهردار سرایان به مناسبت دهه فجر

پیام مهندس اسماعیلی شهردار سرایان به مناسبت دهه مبارک فجر:

ایام الله دهه مبارک فجر تداعی کننده خاطرات حماسه ای است که امام خمینی و یارانش خلق کردند تا ملت ستمدیده ایران را از ظلمت و تاریکی حاکمیت طاغوت رهایی بخشند ونور خورشید تابنده استقلال تا آزادی روشنی بخش آسمان ایران اسلامی گردد.اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با رهبری خلف صالح امام(ره)،حضرت آیت الله امام خامنه ای آغاز چهل و ششمین سال استقرار حکومت اسلام بر زمین را جشن می گیرند.

    بدین وسیله ضمن تبریک این ایام خجسته به مردم شریف سرایان از تک تک شهروندان عزیز سرایانی برای شرکت در جشن پیروزی انقلاب که در شب 22بهمن با نورافشانی آسمان شهر و غریو گلبانگ «الله اکبر»برگزار می گردد،دعوت به عمل می آورم . در روز یکشنبه نیز در کنار شما بار دیگر حماسه حضور در راهپیمایی یوم الله 22بهمن را امسال با گل واژه های #مشارکت #سلامت #امنیت #رقابت و همبستگی در حمایت از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی کلید خواهیم زد.و با رهیر فرزانه انقلاب تجدید پیمان خواهیم کرد تا با خلق حماسه حضور در صحنه انتخابات پیش رو تداوم حضور و بینش و بصیرت چهل و چند ساله مردم ایران را به جهانیان نشان دهیم.

حسین اسماعیلی

شهردار سرایان

کارگاه آموزشی بهداشت در مدیریت پسماند ویژه پرسنل خدمات شهری برگزارشد

کارگاه آموزشی بهداشت پسماند ویژه پرسنل خدمات شهری شهرداری سرایان برگزار شد. .................. این جلسه با حضور سرکار خانم علیزاده کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشتی امام زمان (عج) سرایان در دفتر شهردار سرایان برگزار شد.در این جلسه موضوعاتی که برای حفظ سلامت پرسنل شاغل در حوزه پسماند و همچنین شرایط لازم در مراحل مختلف جمع آوری ،انتقال و دفن پسماند باید مورد توجه قرار گیرد تشریح گردید. اهمیت حفظ سلامت پرسنل و جلوگیری از ایجاد مخاطرات زیست محیطی مواردی بود که مهندس اسماعیلی در این جلسه به آنها اشاره کرد.

روابط عمومی شهرداری سرایان

پیام شهردار سرایان به مناسبت پنجم آذر

پیام شهردار سرایان به مناسبت پنجم آذر ......... امروز همه جوانان ما، پیران ما، دانشجویان ما، روحانیون ما، بزرگان ما فهمیدند که سعادتشان در این است که اسلام را با بصیرت و روشن بینی و با خردمندی بفهمند و آن را به کار گیرند تا بتوانند از دشمنی ها کم کنند و این همان بسیج است؛ حقیقت بسیج یعنی این. بسیجی ضمیری روشن و زبانی ذاکر و شاکر را همچون صدفی که گوهری از ایمان و بینش در درون دارد، از لغزش ها حفظ کرده است. اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن پنجم آذرماه سالروز صدورفرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب و تشکیل بسیج به همه بسیجیان غیور،بصیر و ایثارگر بلاخص بسیجیان شهرستان سرایان ،یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی به ویژه شهدای بسیجی را گرامی می دارم.

حسین اسماعیلی

شهردار سرایان

فراخوان طراحی المان های استقبال از بهار1403

روابط عمومی شهرداری سرایان برگزار می کند:

فراخوان طراحی المان ویژه استقبال از بهار1403

-المان های موقت و دائم

-نقاشی دیواری

-زیباسازی وپازپیرایی منظر

-نورپردازی و نورافشانی

-گل آرایی و فلاورباکس

زمینه های طرح:

  • همزمانی بهار قرآن و بهار طبیعت
  • رمضان ماه عبودیت
  • جشن ها و رسوم محلی در عید و سال نو
  • سایر زمینه های مرتبط

معیار وشاخص ها:

  • ایرانی و اسلامی بودن طرح
  • بدیع و غیرتکراری بودن طرح
  • ابعاد،جنس و هزینه ساخت

صاحبان طرح و ایده می توانند تا 15 دیماه 1402طرح های خود را به دبیرخانه فراخوان (واحد روابط عمومی ) شهرداری سرایان تحویل نمایند. طرح ها در نیمه دوم دیماه داوری و انتخاب خواهند شد.

روابط عمومی شهرداری سرایان

پیام شهردار سرایان به مناسبت روز پرستار

بسم الله الرحمن الرحیم وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا (سوره المائدة آیه 32 و هر کس نفسی را زنـده کند گويا همه مردم را زنده كرده است.

پنجم جمادی الاولی، سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم، پرچمدار نهضت ابا عبدالله الحسین (ع) حضرت زینب کبری (س) بنام روز پرستار نامگذاری شده است. بزرگ پرستاری که پس از آن مصیبت عظمی، یک تنه بار سنگین پرچم پرافتخار ولایت را بر دوش گرفت و با صبر و بردباری و اقتدار و شهامتی که تاریخ نظیر آن را به خود ندیده توانست رسالت مهم پرستاری از نهضت عظیم و جاودان عاشورا و انتقال پیام آن به نسل ها و عصرهای بعدی را با موفقیت و سربلندی به سرانجام برساند. جامعه پرستاری ، مجموعه ای پویا با هدفی مقدس، سرشار از ایثار و محبت و شیفته خدمت است؛ پرستاری از بیماران، رسالت سنگین و ارزشمندی است که یک پرستار متعهد، زینبی وار و با صبر و حوصله و تحمل هر نوع ناملایمات آن را به دوش می کشد. اینجانب سالروز ولادت پیام آور کربلا ، بانوی صبر و پایداری حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را خدمت همه همشهریان عزیز علی الاخصوص ، پرستاران شریف و نجیب سرایانی تبریک و تهنیت عرض نموده و برای خواهران و برادران پرستارم در بخشهای مختلف درمانی ، در سطح شهرستان ، از درگاه با عظمت پروردگار هستی بخش برای این قشر تلاشگر و بی ادعا آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.

حسین اسماعیلی

شهردار سرایان

راه های ارتباطی

آدرس:خراسان جنوبی،سرایان،میدان قدس

کدپستی: 9777114894

شماره تماس: 32904600-056

شماره فکس: 32904702-056

سامانه پيام کوتاه: 10005628222700

پست الکترونیکی: info@sarayan.ir

 

تاریخچه شهر

سرایان در اردیبهشت سال ۱۳۸۴ از شهرستان فردوس جدا شده و به صورت شهرستان مستقل درآمد.اين شهرستان دارای سه مرکز شهری(سرایان،سه قلعه وآیسک)،۴ دهستان(آیسک،سه قلعه،دوکوهه ومصعبی)،دوبخش(سه قلعه وآیسک)،۷۱ روستای دارای سکنه و۴۴۶ پارچه آبادی است که دارای ۲۱ دهیاری فعال می باشد. بررسی های باستان شناسی منطقه وجود تپه ها و محوطه های مربوط به دوره سلجوقی را در این شهرستان تأیید می کند و با عنایت به وجود قلاع تاریخی از جمله قلعه قلاع سرایان میتوان گفت که در دوره سلجوقی یعنی قرون پنجم وششم هجری از رونق و آبادانی برخوردار بوده است.

نقشه شهر

كليه حقوق اين پايگاه متعلق به شهرداری سرايان می باشد.
طراحی شده توسط "پارس رايانه شاپرک"