دیدارشهردار واعضای شورای اسلامی با ریاست اداره ورزش و جوانان سرایان

به مناسبت ( 26 مهر الی 2 آبان ) هفته تربیت بدنی و ورزش ،شهردارسرایان به همراه اعضای شورای اسلامی با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن بازدید از واحدهای مختلف این اداره، هفته ورزش و تربیت بدنی را به رئیس و کارکنان این اداره تبریک گفتند.👇👇👇

به گزارش روابط عمومی شهرداری سرایان ، مهندس مطلبی پورشهردارسرایان به مناسبت هفته تربیت بدنی با خانم راضیه رمضانی ، ریاست اداره ورزش و جوانان این شهرستان دیدار و گفتگو نمود.

در ابتدای این دیدارعظیمی رییس شورای شهرضمن گرامیداشت یادوخاطرامام راحل و شهدای اسلام ،هفته تربیت بدنی راتبریک گفته واز زحمات،مجموعه اداره ورزش و جوانان قدردانی کردند.

درادامه دیدارمهندس مطلبی پور ضمن آرزوی قبولی عزاداریها و گرامیداشت حلول ماه ربیع الاول، وهفته تربیت بدنی ، ورزش را یکی از ارکان اصلی رشد و تعالی روح و جسم دانست و اظهار کرد: هفته تربیت‌بدنی و ورزش فرصت مغتنمی برای آشنایی بیشتر آحاد جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین و ترویج اهمیت و آثار ورزش در ابعاد فردی و اجتماعی است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود تلاش های رئیس اداره ورزش و جوانان را ستود و عنوان کرد:؛این هفته بهانه ایست تا ازتلاشها وزحمات سرکار خانم رمضانی ریاست اداره ،پرسنل ومجموعه ورزشی شهرستان تشکروقدردانی نماییم.

 

خانم رمضانی نیزضمن عرض خیرمقدم وخوش آمدگویی،بر تعامل سازنده شهرداری،شورا و اداره ورزش جوانان تاکید وازمساعدت های شهردارشهردرامورات ورزشی تشکرنمود.

ایشان درپایان تاکید نمود، اگر بخواهیم جامعه ای را سالم نگه داریم باید به امر ورزش به صورت ویژه بپردازیم وبا توجه به اهمیت ورزش در سلامت روح و جسم ،خواهان توجه بیشتر شهروندان به  ورزش شد.