پیام تبریك شهردار سرایان به مناسبت هفته وحدت

    

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری سرایان، مهندس مطلبی پور با صدور پیامی فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت خاتم‌النبیین حضرت محمد مصطفی(ص) را به تمام مسلمانان جهان تبریک گفت.

متن پیام شهردارسرایان به این شرح است:

بسمه تعالی

«إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَيْنَ أَخَوَيْكُمْ وَاتَّقُوا اللَّـهَ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ»
به حقیقت مؤمنان همه برادر یکدیگرند پس همیشه بین برادران ایمانی خود صلح دهید و خداترس و پرهیزکار باشید، باشد که مورد لطف و رحمت الهی گردید. «سوره حجرات، آيه 10»


بانگ ملکوتی «اشهد ان محمد رسول الله» که امروز در سراسر گیتی طنین انداز شده است، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی می باشد.

یکی از زیباترین و والاترین واژه ها وحدت و برادری است . وحدتی که پیامبر رحمت در استمرار رسالت دیگر انبیاء برای جوامع بشری به ارمغان آورد وبا حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز ، دین رحمت و شفقت ، صلح و عدالت و الهام دهنده و روشنایی بخش بهره مند ساخت.

در این هفته میثاق دوباره امت اسلام با پیامبر رحمت رقم می‌خورد و مسلمانان یک‌ صدا و با همگرایی و اتحاد ندای وحدت را سر می‌دهند و این بسیار مایه مباحات است که امروز در ایران اسلامی شیعیان و اهل تسنن با عشق و آرامش در کنار هم زندگی می‌کنند.

اینجانب میلاد با سعادت عصاره نبوت و حضرت ختمی مرتبت و پیام آور عزت بشر حضرت محمد مصطفی (ص) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع) و فرارسیدن هفته وحدت را به آحاد مسلمانان جهان علی الخصوص شهروندان سرایان  تبریک و تهنیت عرض می نمایم واز خداوند منان عزت،‌ سربلندی و رستگاری امت اسلامی را مسئلت دارم.

 

رضا مطلبی پور

شهردارسرایان