شهردار سرایان ولادت حضرت زینب(س)و روز پرستار رابه پرستاران تبریک گفت

 

بسم الله الرحمن الرحیم                      

وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا  (سوره المائدة آیه 32

و هر کس نفسی را زنـده کند گويا همه مردم را زنده كرده است.

 

پنجم جمادی الاولی، سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم، پرچمدار نهضت ابا عبدالله الحسین (ع) حضرت زینب کبری (س) بنام روز پرستار نامگذاری شده است. بزرگ پرستاری که پس از آن مصیبت عظمی، یک تنه بار سنگین پرچم پرافتخار ولایت را بر دوش گرفت و با صبر و بردباری و اقتدار و شهامتی که تاریخ نظیر آن را به خود ندیده توانست رسالت مهم پرستاری از نهضت عظیم و جاودان عاشورا و انتقال پیام آن به نسل ها و عصرهای بعدی را با موفقیت و سربلندی به سرانجام برساند.

جامعه پرستاری ، مجموعه ای پویا با هدفی مقدس، سرشار از ایثار و محبت و شیفته خدمت است؛ پرستاری از بیماران، رسالت سنگین و ارزشمندی است که یک پرستار متعهد، زینبی وار و با صبر و حوصله و تحمل هر نوع ناملایمات آن را به دوش می کشد.

امسال شب یلدا و آخرین شب پاییز با ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار مصادف شده است از این رو با شرایط شیوع ویروس کرونا ،نیاز است که با پرهیز از دورهمی و تجمعات خانوادگی، از راه دور به یاد هم باشیم و برای حفظ سلامتی یکدیگر بکوشیم تا این زمستان هم سپری شود امیدواریم مردم شب یلدا رابه عشق عزیزانشان وبه احترام و قدردانی از زحمات پرستاران و کادر درمان که دراین روزهای کرونایی مبارزین جبهه سلامت هستند، در خانه‌های خود بمانند و در مهمانی‌ها شرکت نکنند.

اینجانب سال روز ولادت پیام آور کربلا ، بانوی صبر و پایداری حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار وشب یلدا را خدمت همه همشهریان عزیز علی الاخصوص ، پرستاران شریف و نجیب سرایانی تبریک و تهنیت عرض نموده و برای خواهران و برادران پرستارم در بخشهای مختلف درمانی ، در سطح شهرستان ،از درگاه با عظمت پروردگار هستی بخش برای این قشر تلاشگر و بی ادعا آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.

 

رضا مطلبی پور

شهردارسرایان