(باحضور فرماندار شهرستان سرایان انجام گرفت.) بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری سرایان

رسولی مقدم  دربازدید از پروژه های عمرانی شهرداری سرایان گفت: هدف عمده مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری ایجاد رفاه، آسایش و آرامش برای شهروندان است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سرایان : 2 دی ماه  به منظور پیگیری و نظارت بر روند اجرایی پروژها ، مهندس رسولی مقدم  فرماندار شهرستان سرایان ومعاون ایشان ، مهندس مطلبی پورشهردار سرایان ،اعضاء شورای شهر ،از پروژه های عمرانی در دست احداث وبرخی طرحهای اقتصادی وعمرانی شهرداری بازید نمودند و از نزدیک روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها را مورد بررسی قرار دادند.

در اين بازديد که با توضیحات شهردارهمراه بود پروژه های در حال اجرا شهرداری مورد بازدید قرار گرفت شهردار سرایان با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم و ایجاد فضای با نشاط برای شهروندان لازم و ضروری است گفت : این اقدامات عمرانی شهرداری گام مهمی در راستای ارائه خدمات مفید به شهروندان است.

 

 

در حاشیه این بازدید فرماند ارسرایان با بیان اینکه شهرداری با پروژه های در حال انجام ، در راه برآوردن اساسی ترین نیازهای رفاهی مردم سرایان اقدامات مهمی  را انجام داده است خاطر نشان کرد که اقدامات شهرداری طی یکسال گذشته بسیار چشمگیر بوده و مطمئناً در آینده ای نه چندان دور افق روشنی را در آبادانی شهرمان به نظاره خواهیم نشست.

وی عنوان نمود که با بهره برداری از این پروژه ها شاهد تحولات گسترده فرهنگی ، تفریحی و رفاهی درسرایان خواهیم بود.

 

درادامه  فرماندارسرایان از مدیریت شهر خواست تا روند اجراي پروژه ها با سرعت پیگیری شود و تکمیل گردد. وی ضمن رضایت از روند پیشرفت پروژه ها اظهار داشت : تسریع در اتمام پروژه های شهری موجب رضایتمندی مردم خواهد شد در غیر اینصورت منجر به افزایش هزینه پروژه ها می شود و نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

 

 

شهردار شهر سرایان افزود : با  پشتیبانی  فرمانداری وشورای شهر، تمامی تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا با حضور مستمر و پیگیری مداوم ، هرچه سریعتر این پروژه ها را که در آبادانی شهر نقش بسزایی دارند به بهره برداری برسند.

در این دیدار که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید ، مهندس رسولی مقدم از روند پروژه های در دست اقدام شهرداری ابراز خرسندی نمود.

از جمله پروژه های که مورد بازدید قرار گرفت؛

 مجتمع تجاری زمرد شهرداری، مخزن بتنی 1000مترمکعبی، آمفی تئاتر روباز،میدان بسیج،میدان صنعت،پارک گفتگو،خیابان فنی وحرفه ای