رونمایی از تمثال شهدا در شهرسرایان

امروز 13دی ماه تمثال 2تن ازشهدای این شهر به مناسبت گرامیداشت سالگرد سردارشهید حاج قاسم سلیمانی ، با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)استان،امام جمعه محترم ، شهردارمحترم ،نیروی نظامی وانتظامی شهرستان واعضای محترم شورای اسلامی ومدیران ادارات، ، معتمدان و خانواده شهدا رونمایی شد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری سرایان، رضا مطلبی پور ، ضمن عرض خوش آمد گویی وگرامیداشت یادوخاطرامام راحل وشهدای هشت سال دفاع مقدس ، سالگردشهادت سرداردلها،شهید حاج قاسم سلیمانی راتسلیت گقتندو با اشاره به جایگاه شهدا بیان داشتند: شهیدان در تمامی حوزه های ارزشی از جایگاه والایی برخوردارند و درعصر امروز علم ،معرفت و اندیشه است که به این جایگاه شهیدان درخشندگی و قوت می دهد و عزت و استقلال امروز ایران مدیون خون شهداست و ترویج فرهنگ شهادت در افزایش فضای معنویت در جامعه موثر است و می‌تواند پیام‌های ارزشمندی را به مخاطب منتقل کند.

وی افزود: امروز فرصتی فراهم شد تا از یک اثر هنری رونمایی کنیم که هنرمند با نگاه ارزشی، تصویر اولین وجوان ترین شهید شهرستان را به تصویر کشیده است.

درپایان مراسم ،ازتمثال شهید غلامحسین اصیل اولین شهید وشهید محمد میری جوانترین شهید شهرستان سرایان ،توسط پدربزرگوارشهید اصیل رونمایی شد.

براساس این گزارش این اثر هنری و ارزشی به طول 50 متر مربع با بهره گیری از تکنیک رئال و آکرولیگ،تلفیقی ازمینیاتورسه بعدی وخوشنویسی، با هنرمندی استادامید مقیمی یکی از هنرمندان سرایانی در گلزارشهدای سرایان اجرا شد.