صدور بیش از20000هزار متر مربع پروانه ساختمانی در شهرسرایان

💠طی 9 ماهه نخست سال جاری به ثبت رسید

▫️صدور بیش از20000هزار متر مربع پروانه ساختمانی در شهرسرایان

به گزارش روابط عمومی شهرداری سرایان ؛مسئول واحد شهرسازی شهرداری سرایان از صدورپروانه بیش از 20000هزار متر مربع در این منطقه، ظرف 9 ماه نخست سال 99 خبر داد.

🔹مهندس مسعودی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت نامناسب اقتصادی نسبت به سال قبل، در واحد شهرسازی  بالغ بر200  درخواست به ثبت رسید که از این تعداد170 مورد منجر به صدور پروانه، اصلاح و تمدید پروانه ساختمانی گردیده است.

 

🔹وی، تعداد درخواست‌های منجر به صدور مفاصا، پاسخ استعلام بانک، دفترخانه و...را1000مورد ذکر و بیان کرد: همچنین طی این مدت،120پرونده تخلف ساختمانی به کمیسیون ماده صد ارجاع شده و 43 فقره گواهی پایان کار صادر گردیده است.

 

🔹مهندس مسعودی تصریح کرد: موارد صادرشده شامل 124مورد پروانه ساختمانی، 4 مورد اصلاح پروانه، 42 مورد تمدید وتجدیدپروانه، 43مورد پایانکاربوده است.

 🔹وی از شهروندان خواست ضمن اجتناب از ساخت و ساز در باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی که ریه‌های تنفسی شهر هستند، قبل از انجام معاملات ملکی حتما نسبت به انجام استعلامات مورد نیاز از شهرداری سرایان اهتمام نمایند.

🔹 مدیریت شهرداری سرایان ، با تأکیدبر اینکه هدایت و نظارت بر ساخت و سازهای درون شهری یکی از اصلی ترین وظایف شهرداری‌هاست، از فعالیت های واحد شهرسازی در خدمت رسانی به مردم تشکر و قدردانی نمود.