دیدار و دلجویی از همسر شهید حسین گلی همزمان با سالروز شهادت حضرت ام البنین (س)

همزمان با 13 جمادی الثانی سالروز وفات مادر ادب حضرت ام البنین (س) ؛ از همسر شهید حسین گلی  در قالب طرح سپاس دیدار و دلجویی شد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری سرایان، همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز گرامیداشت مادران و همسران شهدا، مهندس مطلبی پور به همراه عظیمی ریاست محترم شورا،دکترشمسی  و تعدادی از پرسنل شهرداری به دیدار همسر شهید حسین گلی رفتند.

 

عظیمی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) اظهار داشت: حضرت ام‌البنین (س) سمبل یک بانوی ایثارگر و فداکار است که نگاه ولایتمدار و تفکر حسینی را قطره‌قطره در کام فرزندانش نشاند و فرزندان خود را راهی جبهه حق علیه باطل کرد و او افزون بر اینکه فرزندانش را درراه امام حسین (ع) فدا کرد، در زنده نگه‌داشتن نهضت عاشورا و رساندن پیام آن نیز نقش بسزایی داشت.

وی درادامه حضرت ام‌البنین (س) را الگوی مادران وهمسران شهدا در صبر و ولایتمداری دانست و تصریح کرد: 13جمادی الثانی فرصت مناسبی برای تکریم و تجلیل از مادران و همسرانی است که به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفته و زینب گونه در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کردند 

 

شهیدحسین گلی از شهدای بسیجی سپاه در دی ماه  سال 65 در منطقه عملیاتی شلمچه  ودر عملیات (کربلای 5) در سن 22 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.