هفته دولت و رونمایی از ماه ها تلاش وکوشش

افتتاح پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری سرایان به ارزش 48.500میلیون ریال در هفته دولت

 

مهندس مطلبی پور شهردار سرایان از افتتاح 4 پروژه شاخص شهرداری در هفته دولت خبر داد و افزود: در مجموع برای این پروژه‌ها  48.500  میلیون ریال هزینه شده است.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری سرایان ، مهندس رضا مطلبی پور شهردار سرایان ضمن اشاره به گرامیداشت هفته دولت و یاد وخاطرشهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت با یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گره خورده است، شهیدانی که در راه اعتلای وطن و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی از جان عزیز خود گذشتند و تمام خادمان مردم بایستی به تاسی از این شهیدان بزرگوار خدمت صادقانه را الگوی و در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری سرایان تلاش می نمایدتا روند تقویت زیرساخت‌های عمرانی و اتمام و تکمیل بخشی از پروژه های نیمه تمام در سطح شهر را با جدیت پیگیری نموده و در همین راستا رویکرد مدیریت شهری به تعریف پروژه ها عمرانی متعدد و اجرای پروژه های شاخص و حائز اهمیت به منظور تأمین و بهبود زیرساختهای فرهنگی ، فضاهای سبز شهری، خدمات شهری معطوف گردیده است.

مهندس مطلبی پور بیان داشت: با توجه به تمام تلاش‌های شهرداری و شورا در راستای ارتقا سرانه‌های مختلف و افزایش کیفیت ارائه خدمات شهری، 4 پروژه شاخص عمرانی با اعتباری بالغ بر  48.500 میلیون ریال در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: از پروژه‌های شاخص افتتاحی شهرداری سرایان می‌توان به مواردی ازجمله....

 

افتتاح تاسیسات شن وماسه وسنگ شکن با اعتباری بالغ بر 16000میلیون ریال که این پروژه ازمحل وام دریافتی ازسازمان شهرداری ها ودهیاری های کشورتامین اعتبار که تمام شهرستان سرایان ازاین پروژه برخوردار و برای 3نفر اشتغال زایی ایجاد شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت پروژه‌های مربوط به سیما و منظر و نشاط شهری در میان 4 پروژه افتتاح شده در هفته دولت خاطرنشان کرد: احداث میدان بنتونیت با اعتباری بالغ بر 4000 میلیون ریال از محل منابع داخلی شهرداری واحداث بوستان انقلاب با اعتباری بالغ بر 6500 میلیون ریال ازمحل اعتبارات ماده ۵۸ سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ومنابع داخلی شهرداری که تامین اعتبارشده است ،از جمله پروژه‌هایی هستند که در این هفته افتتاح می‌شود

 

درادامه شهردار سرایان اجرای فاز اول طرح بازآفرینی شهری را از جمله پروژه‌های هفته دولت امسال دانست و گفت: برای این پروژه 22000 میلیون ریال هزینه شده است

 

شهردار سرایان تصریح کرد: علاوه بر پروژه‌های مذکور پروژه‌های عمرانی متداولی همانند آسفالت و روکش معابر، جدول گذاری و پیاده روسازی و... در حال انجام است که امیدواریم با مشارکت مردم عزیزشهرسرایان این پروژه ها چند برابر شده وبتوانیم خدمت شایسته ودرخور شان این مردم عزیز داشته باشیم .

به امید روزهای خوب