پیام خداحافظی مهندس مطلبی پور از مردم سرایان

شهروندان فهیم و قدرشناس شهر سرایان

 ما زنده به آنیم که آرام نگیریم            موجیم که آسودگی ما عدم ماست

سلام

هر چند سلام سر آغاز دردناک خداحافظی است، ولی بگذارید این خداحافظی به امید در پیش بودن سلامی نو باشد.

خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پراز محبت شما مردم خوب سپری کنم ، به یقین ادعا می کنم که در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه های انسانی ،اخلاقی ،سخت کوشی و صداقت  از شما ، نصیب اینجانب شده است . ضمن عرض سپاس و قدردانی از الطاف شما شهروندان، دوستان و همکاران گرامی، از خداوند متعال نعمات بی کران برای شما عزیزان آرزومندم . با توجه به استعفاء اینجانب و پذیرش آن توسط شورای محترم شهر دیگر در خدمت شما عزیزان نخواهم بود. با امید به اینکه از صمیم قلب قصور اینجانب را بخشیده و این حقیر را حلال فرمایید ، همگی شما را به خداوند بزرگ می سپارم. و از خداوند قادر متعال برایتان آرزوی سلامتی و بهروزی را دارم. بودن در کنار شما افتخاری است که همیشه به آن خواهم بالید. فرصت را مغتنم شمرده و از خانواده ها ی محترم شهداء ، ایثارگران  و جانبازان گرانقدر ، فرهنگیان وامام جمعه محترم،مسئولین شهر و شهرستان،نیروهای نظامی و انتظامی ،دادستان و ریاست محترم دادگستری، نیروهای خدوم و زحمتکش امنیتی ،اصناف و بازاریان،هیات مذهبی،جوانان و نوجوانان عزیز  و  همه اقشار،که با همکاری و حمایت مداوم ، شهرداری را در مسیر پر فراز و نشیب انجام وظایف خود یاری کردند و لطف و همدلی کلیه همکاران زحمتکش شهرداری که برای توسعه و عزت شهرشان از هیچ تلاشی دریغ  نورزیدند و با حضور شبانه روزی ، بخش درخشان و انکار ناپذیری  از این حماسه ی عظیم بودند و همواره یاری گر اینجانب بوده اند، سپاسگزاری نمایم.

جا دارد از اعضای محترم  شورای اسلامی شهر نیز صمیمانه تقدیر و تشکر و قدردانی نمایم که کوشیدند  مسیر دستیابی به تغییر و توسعه را برای شهرداری و مدیریت شهری هموار نمایند

با اذعان به این حقیقت که، آنچه محقق شده، لطف پروردگار و آنچه مانده، بضاعت ناچیز این بنده بوده است،کلیه دوستان و همکاران را ، به خدا می سپارم و امیدوارم با بذل کرم شما و حقوقی که به هر دلیل بر گردن حقیر دارید، عفو بفرمایید و خطاهای مرا ببخشید و از وعده تخلف ناپذیر عفو ربوبی برخوردار گردید که فرمود «ولیعفوا ولیصفحوا، الا تحبون ان یغفر الله لکم» دعای خیر شما را طلب می‌نمایم که بدون عنایت و توجه حق جل و علی هیچ توفیق نخواهم یافت و در پیشگاه شما سوگند  یاد می کنم در هر جایگاهی که باشم خدمت صادقانه و بی منت به شهر وکشورم اولین و بزرگترین هدف زندگی ام خواهد بود.

با احترام و تشکر فراوان

رضا مطلبی پور