پیام تبریک شهردار سرایان، به مناسبت فرارسیدن سی و یکم شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس

بسم الله الرحمن الرحیم

 

رضا مطلبی پور شهردارسرایان طی صدور پیامی، سالروز آغاز هفته دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانی و قدرتهای سلطه گر را گرامی داشت.

 متن پیام به این شرح می باشد:

هشت سال دفاع، ایستادگی، ایثار و رشادت شیرزنان و دلیرمردان ایران اسلامی در برابر ظلم و استکبار نشانه و نگین ولایت پذیری مردم ایران است که با رهنمودهای معمار کبیر انقلاب از آن سربلند و پیروز بیرون آمدند.

 

در تقارن این هفته با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و آغاز سال تحصیلی جدید، نیکوست تا تمامی دانشجویان و دانش آموزان که آینده سازان اصلی جامعه هستند بتوانند با تأسی از مکتب پرافتخار عاشورا و ابتکار و خلاقیت های علمی جدید، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مایوس کنند.

 

اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و پاسداشت هفته دفاع مقدس، یاد و نام شهیدانی که با گوهر ارزشمند جان خود در مسیر والای کربلای حسینی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و به فرمان بنیانگذار عظیم الشان انقلاب لبیک گفتند، را گرامی می دارم و بر این باورم که امروز نیز نسل حاضر آمادگی دفاع از ارزش های دفاع مقدس بر اساس فرامین مقام معظم رهبری را دارد.

 

از خداوند متعال توفیق روزافزون ملت انقلابی، ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی را در مسیر آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی خواهانم.

 

رضا مطلبی پور

شهردار سرایان

 

سی و یکم شهریور 1399