همزمان با روز جهانی بدون خودرو انجام شد؛

ممنوعیت تردد خودرو در بلوارپارک شهر سرایان در روز اول مهر

در روز اول مهر در اقدامی نمادین، بااعمال محدودیت ترافیک در بلوارپارک پامچال سرایان  از ساعت 16 تا 19، شهروندان لذت حضور در معابر شهری به صورت پیاده یا با دوچرخه را تجربه کردند.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری سرایان: طی روز (سه شنبه اول مهر ماه) با ممنوعیت تردد خودرو از ساعت 16 تا 19 دربلوارپارک ، شهروندان لذت حضور در معابر شهری به صورت پیاده یا با دوچرخه را تجربه کردند و تشویق به حمل ونقل با دوچرخه خود شدند.

شهردارسرایان با بیان اینکه طبق هماهنگی‌های انجام شده با پلیس راهور تردد هرگونه خودرو در مسیرمشخص شده ممنوع است. تصریح کرد: برپایی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی برای جلب مشارکت شهروندان و، آگاهی بخشی و آموزش شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان از مزایای استفاده از حمل و نقل پاک و مخاطرات خودرو محوری از دیگر برنامه‌ها بود که در حاشیه این طرح برگزار شد.

به گفته اتفاقی کارشناس سیمای منظر شهری این اقدام با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تمامی پروتکل‌های بهداشتی در راستای تحقق اهداف شهرداری سرایان در بحث استفاده از دوچرخه و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و حمل و نقل پاک همزمان با ۲۲ سپتامبر «روز جهانی بدون خودرو» برگزار شد.