به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی صورت گرفت؛ ديدار مسئولین شهرستان سرایان با آتش نشانان درشهرداری

به گزارش روابط عمومی شهرداری سرایان: صبح امروز حجت‌الاسلام‌ سنجری امام جمعه محترم  شهرستان ،فرماندارمحترم شهرستان سرایان به همراه معاونت محترم عمرانی، واعضای محترم شورا ،به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشان با حضور درشهرداری سرایان  با آتش نشانان دیداروگفتگو کردند.

 مهندس رسولی مقدم فرماندارشهرستان سرایان بیان داشت : آتش نشانان برای حفظ جان شهروندان به صورت شبانه روزی فعالیت کرده و همواره در صحنه می باشند که این امر قابل تحسین است.ایشان روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی رافرصت مناسبی جهت عرض خداقوت وخسته نباشید به تلاشگران امدادو نجات عنوان نمود.

حجت الاسلام سنجری نیز اظهارداشت: نجات جان یک انسان فارغ از دین و آئین او، واجب است واین آتش نشانان هستند که متولی نجات جان و حفظ مال مردم درمواقع حوادث هستند واین روز را به تلاشگران این عرصه تبریک وازشهردارواعضای شورا شهرنیزتشکر کرد.

درادامه مهندس مطلبی پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خدمت و آتش نشان وعرض خوش آمد گویی به حاضران درجلسه یادآور شد:آتش‌نشانان مجاهدان عرصه ایثار و فداکاری هستند که بی ادعا و خالصانه در برابر حوادث طبیعی و پیش بینی نشده جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند و به عمق خطر می‌روند تا آسایش و رفاه شهروندان تأمین شود. زندگی آتش‌نشانان وقف خدمت‌ صادقانه و تمام فکر و ذکر آنها رفع مشکلات مردم است.

وی بر لزوم بروزرسانی ماشین آلات آتش نشانی تاکید کرد و گفت: برای ارتقای ایمنی و رفاه مردم باید تجهیزات امدادی و آتش نشانی نیز ارتقا یابد و.برای خرید تجهیزات آتش نشانی و به روز رسانی آن نیازمند حمایت مسئولان هستیم.